Herken je dit?
Je bent enthousiast begonnen aan je bedrijf. Eindelijk voor jezelf werken. Spannend en leuk.
Er komt veel op je af. Administratie, netwerken, opdrachten/klanten werven en natuurlijk je product of dienst zelf nog. Ondernemer zijn ben je niet van 9 tot 5. Dit ben je altijd.
De uren beginnen zich op te stapelen. Mogelijk is het moeilijk om grip te krijgen op het geheel en om de juiste prioriteiten te stellen.
Je worstelt met tal van uitdagingen en vraagstukken. Af en toe zie je door de bomen het bos niet meer.
Laat mij dan een keer wat bomen kappen
Aan de hand van een intakegesprek gaan we samen kijken hoe jouw zaken effectiever georganiseerd kunnen worden. D.m.v. een analyse en praktisch advies help ik je graag op weg. Ik bied maatwerk voor jouw hulpvraag.
Proces | Stappen |
---|---|
1. Intake gesprek | Wat is de huidige situatie? Waar wil je heen? Waar loop je in vast? |
2. Terugkoppeling | Analyse van je situatie + concreet actieplan |
3. Aan de slag | Samen zetten we de schouders er onder! |
Neem contact op! Ik sta voor je klaar.